geen woorden, maar daden
Referenties
In de loop van de jaren heeft Adburdias vele organisaties ondersteund bij het bepalen van de richting, het inrichten en verbeteren van processen, het meten van resultaten, en met aanverwante diensten. Meer concreet hebben wij onze klanten geholpen met onder meer:
Bepalen van het meerjarenbeleid ♦ Actualiseren van de visie ♦ Invoeren van een kwaliteitssysteem dat voldoet aan ISO 9001 ♦ Uitvoeren van certificerende audits ♦ Opstellen kwaliteitsnorm ♦ Coachen van de kwaliteitsmanager ♦ Trainen van interne auditors ♦ Uitvoeren van interne audits ♦ Processen optimaliseren ♦ Opzetten van een klachtenbureau ♦ Uitdunnen van het handboek en de procedures ♦ Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen praktisch toepasbaar maken ♦ Onderzoeken van de effectiviteit van het opleidingsprogramma ♦ Aanpassen van het kwaliteitssysteem aan nieuw besturingsmodel ♦ Opzetten van een managementsysteem voor ISO 27001 ♦ Vereenvoudigen van het kwaliteitssysteem ♦ Vaststellen van bedrijfswaarden ♦ Faciliteren organisatie-evaluatie ♦ Meten van klanttevredenheid ♦ Verbeteren van de samenwerking in teams ♦ Coachen van het managementteam ♦ Verbeteren van de planning- & controlcyclus ♦ Begeleiden van de directiebeoordeling
Een aantal van onze klanten zijn:
Wat klanten over ons zeggen
Kwaliteitsmanager
Diederik heeft ons goed geholpen bij de keuze voor een nieuw certificeringsbureau. Vanuit die keuze hebben we ook gezamenlijk de interne audits opnieuw vormgegeven. Diederik… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Kwaliteitsmanager
Adburdias heeft voor ons bedrijf meerdere trainingen gegeven en workshops begeleid. Zo heeft Diederik in een workshop met ons managementteam een mooi format gecreëerd voor… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Manager
Wij hebben de afgelopen jaren een beroep op Diederik gedaan in verschillende rollen. Voor trainingen, voor interne audits en als adviseur. Steeds met dezelfde grote… Lees verder “Manager”
Kwaliteitsmanager
Diederik is in staat om op originele en professionele wijze de best abstracte en droge ISO 9001 materie levendig en toepasbaar te krijgen. De rol… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Cursist
Fijne manier van kennis overbrengen, op een manier dat je goed getriggerd… Lees verder “Cursist”
Cursist
Heel bruikbaar, concreet en toegankelijk. Stapsgewijs het [audit]proces doorlopen, waarbij de trainingsdagen precies op het juiste moment in het proces gepland… Lees verder “Cursist”
Kwaliteitsmanager
Diederik kan je altijd even op andere gedachten brengen. Dingen benoemen waar je zelf nog niet aan gedacht… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Manager
Als voormalig manager van het mediatrainingscentrum RNTC en later als senior editor van Videonieuwsbericht heb ik 8 jaar intensief met Diederik samengewerkt. Bij RNTC begeleidde… Lees verder “Manager”