Vragen over Klachtenregistratie

door • 3 februari 2017 • HulpmiddelenReacties (0)610

Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons dan een bericht, en u krijgt persoonlijk antwoord.

Voor welke besturingssystemen is Klachtenregistratie geschikt?
Er is een versie voor Windows en voor Mac OS X.

Hoe installeer ik Klachtenregistratie?
We hebben een stap-voor-stap installatie-instructie geschreven. Desondanks toch nog vragen? Mail het ons.

Kan Klachtenregistratie door meedere mensen gebruikt worden?
Tot op zekere hoogte kan dat. U kunt het programma op een netwerkschijf installeren, en iedereen met toegangsrechten tot die schijf kan het programma dan gebruiken. Er kan echter slechts één persoon tegelijk gebruik maken van het programma.

Help, waar is de helpfunctie?
Het informatie-icoontje brengt u bij de helpteksten. Het programma zit (vinden wij) logisch in elkaar, dus de helptekst hebben we kort gehouden.

Kan ik de gegevens uit de vorige versie inlezen?
Uiteraard kan dat! Ga naar Instellingen > Importeren. Let op!: de geïmporteerde gegevens overschrijven de gegevens die in het programma staan.

Kan ik gegevens exporteren?
Ja, u kunt alle gegevens, of uw eigen selectie daarvan, eenvoudig naar Excel exporteren. Zie het icoontje.

Kan ik Klachtenregistratie aanpassen?
Ja, u kunt uw eigen logo importeren (Instellingen > Importeren) en u kunt de veldnamen aanpassen (Instellingen > Veldnamen). Voortaan ziet u dan allen uw eigen termen op het scherm, en uw eigen termen en logo op de afdrukken.

Is Klachtenregistratie écht gratis?
Ja, het programma is gratis en blijft gratis, hoe lang of vaak u het ook gebruikt. Er zitten geen beperkingen op, en die ontstaan ook niet na een bepaalde tijd. Er bestaat geen betaalde versie.

Ik wil meer, kan dat?
Wilt u het programma écht multi-user gebruiken, op andere besturingssystemen laten draaien, met andere velden, op welke andere manier dan ook uitbreiden? Dan helpen wij u graag met een maatwerkoplossing.

Gerelateerde berichten

Niet meer mogelijk te reageren